Ramon Vaes - Accountmanager

Ramon Vaes is begonnen bij WIBA IT in januari 2015. Hij profileert zich door zijn doorzettingsvermogen en zijn klantgerichtheid. Door snel en transparant te handelen streeft hij naar de juiste balans tussen klantmanagement en het werven van nieuwe klanten. Na zijn stageperiode bij Unique (Sales Consultant) wist hij wat hij wilde doen: vraag en aanbod op een zo goed mogelijke manier bij elkaar brengen. Hierdoor ging hij op zoek naar een nieuwe uitdaging. Deze uitdaging vond hij bij WIBA IT.
 

WIBA IT

En een uitdaging heeft hij zeker bij WIBA IT. Hij houdt zich dagelijks bezig met het onderhouden en uitbreiden van het klantportfolio van WIBA IT. Hij bezoekt de klant, brengt de wensen in kaart en zorgt ervoor dat deze naar behoren worden vervuld. De klant staat echt centraal bij Ramon.

Naast de taken van een accountmanager ondersteund Ramon, waar nodig, het Recruitment team. Hij zoekt de juiste kandidaten voor de verworven opdrachten en benaderd deze ook persoonlijk. Als de kandidaat bij de vacature past dan bereidt hij deze kandidaat ook voor. Regelmatig gaat hij ook mee op intake om zo beide partijen optimaal te ondersteunen. Hierdoor krijgt hij ook de klantvraag een stuk duidelijker en kan op deze manier de beste kandidaat en service verlenen.

In de beide rollen die hij vervult bij WIBA IT komt Ramon zijn missie, beide partijen naar tevredenheid voorzien in hun behoeften, pas echt tot zijn recht.
 

Toekomst

Ramon is een harde werker maar ook zeer leergierig. De komende tijd wilt hij zich blijven ontwikkelen als Accountmanager bij WIBA IT. Naast zijn werkzaamheden is hij van plan zich bij te scholen over zaken die hem interesseren in de IT branche. Hij wilt zich graag verdiepen in verschillende programmeertalen (Java, C++, C# e.d.) om zo de klantvraag en de omgeving nog beter te begrijpen.
 

Meer weten?

Wil je meer weten over WIBA IT of over Ramon? Ga dan naar deze pagina van WIBA IT of naar Ramon zijn LinkedIn profiel voor meer informatie.

Ramon Vaes

linkedin (1)  Volg mij op LinkedIn!