Timon van Groningen - Marketingmanager

Timon van Groningen werkt sinds juni 2016 bij WIBA IT. Hij is een energieke, enthousiaste en creatieve geest die “out-of-the-box” denken als rode draad heeft genomen. Met zijn 23 jaar heeft al veel ervaring op het gebied van sales. Begonnen als zaterdaghulp bij Bart Smit toen hij vijftien was heeft hij zich omhoog gewerkt naar bedrijven zoals Saturn (MediaMarkt) en Coolblue. Vanwege zijn afgeronde studie, Commerciële Economie, en de opgedane sales ervaring in het bedrijfsleven heeft hij besloten om de marketing kant van zijn studie in praktijk te brengen en zich daarin te ontwikkelen.
 

WIBA IT

Bij WIBA IT doet hij dit met veel plezier. Zijn dagelijkse bezigheden bij WIBA IT bestaan uit online en offline taken. Aan de online kant onderhoud hij de website van de onderneming (het schrijven van HTML en CSS code behoort tot zijn takengebied) en zorgt hij voor regelmatige blog updates op de website. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor de SEO van de website en de Social Media kanalen van WIBA IT.

Op offline gebied is hij verantwoordelijk voor het maken van reclame uitingen. Denk hierbij aan posters, roll-up banners, bedrukking voor op mokken, bureaubladachtergronden en dergelijke. Dit doet hij allemaal in het software pakket van Adobe (Illustrator en Photoshop). Naast deze uitingen is hij ook verantwoordelijk voor de marktonderzoeken en andere, op marketing gerichte, zaken binnen de organisatie zoals de award nominaties.

Naast zijn marketing taken ondersteund hij ook het sales- en recruitment team. Hij helpt waar nodig om zo tot een optimaal resultaat te komen als organisatie zijnde. Timon is een echte team player die zich volledig inzet binnen het bedrijf.
 

Meer weten?

Wil je meer weten over WIBA IT of over Timon? Ga dan naar deze pagina van WIBA IT of naar Timon zijn LinkedIn profiel voor meer informatie.

Timon van Groningen

linkedin (1)  Volg mij op LinkedIn!