◄ Terug naar het overzicht

Medewerker Servicedesk (gesloten)

Introductie

Voor onze eindklant in de regio Amsterdam zijn wij op zoek naar een Servicedesk medewerker

Start: ZSM
Duur: 3 maanden +, met optie op verlenging
Inzet: 32-40 uur per week


Functie

Wij zijn op zoek naar een Support Medewerker. Ben je stressbestendig, proactief en ken je je weg in een veranderende en dynamische omgeving? Je gaat samen werken binnen een Scrumteam. Binnen je team werk je nauw samen met elkaar en iedereen heeft zijn eigen expertise en focus zodat de beste ondersteuning geboden kan worden voor de klanten.


Vereisten

- Onderzoekt, analyseert en lost complexe problemen op (infra, DB, en applicatiebeer).
- Bewaakt de applicatieomgeving en helpt met het bouwen en onderhouden van de monitoring milieu
- Werkt samen met Infra, DBA en Engineering om de systeemintegriteit te waarborgen
- Neemt deel aan acceptatietesten
- Onderhoudt externe en interne klantrelaties door updates over lopende problemen te geven
- Evalueert operationele procedures en processen en verbetert deze waar mogelijk
- Coördineert problemen naar andere ondersteuningsafdelingen
- Onderhoudt de pre-productie- en productieomgeving en zorgt ervoor dat alles softwarereleases worden beheerd
- Kennis van SQL 
- Kennis SOAP 
- Kennis Swagger