Waarom zou ik met WIBA IT gaan werken?

Als een IT-intermediair moeten wij vaker uitleggen wat onze toegevoegde waarde is en waarom klanten voor ons moeten gaan kiezen. Het is een terechte vraag waar onze Account Manager Rolf graag een toelichting op geeft in zijn blog.

“Wat is jouw meerwaarde? ”. Deze vraag kreeg ik een lange tijd geleden tijdens mijn eerste baan als Business Consultant bij een werving & selectie bureau. Ik stond toen eigenlijk met mijn mond vol tanden, aangezien ik nog maar 2 weken aan het werk was voor mijn toenmalige werkgever.

Tegenwoordig werk ik bij WIBA IT, een intermediair binnen de IT, als Account Manager en heb ik een stuk meer bagage aan ervaring. Nu ben ik er wel achter gekomen dat die eerste vraag die ik destijds kreeg tijdens mijn eerste meeting bij de klant, juist de belangrijkste vraag is binnen mijn vakgebied en carrière. Als Account Manager, Recruiter, Business Consultant of wat dan ook binnen de arbeidsbemiddeling is deze vraag exact waar jij je onderscheid in kan maken binnen het mooie vak van arbeidsbemiddeling.

Binnen WIBA IT heb ik daadwerkelijk ervaren wat nou echt de meerwaarde kan zijn van een intermediair, en dat zijn de mensen die het verschil maken. Dit vak blijft aan het einde van de rit “mensen”. Dagelijks staan wij in contact met mensen, denk aan de klanten maar, ook de IT-specialisten die wij iedere dag helpen aan opdrachten.

Indien je samen als een organisatie achter je dienstverlening staat en iedereen zet net dat stapje harder om echt het verschil te maken dan voel je dat binnen elk vakgebied. Dat extra stapje die iedereen zet binnen de organisatie is de meerwaarde die je als organisatie kunt bieden. Waar ik zelf iedere dag het verschil mee probeer te maken is door goed te luisteren naar mijn klanten, hen te begrijpen en hen eerlijk te adviseren. Uiteindelijk is het echt menselijk handelen binnen deze wereld van arbeidsbemiddeling het geen waar je het verschil mee kunt maken naar mijn mening.

WIBA IT is namelijk ontstaan doordat de oprichter binnen de IT-detachering merkte dat er gebrek was aan het menselijke aspect en enkele andere zaken. Nu meer dan 10 jaar later voel je deze drive nog steeds binnen deze organisatie.

Concluderend:hoe kunnen we nu daadwerkelijk een verschil maken? Door transparant, menselijk handelen, goed werk te leveren en vooral dicht bij jezelf blijven als organisatie en de mensen achter de organisatie.

Zo heeft WIBA IT meer dan 100 tevreden klanten. Wij vervullen meer dan 400 IT-opdrachten per jaar. Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan en hebben aandacht voor details en weten zo jouw behoeftes goed te vervullen. Wij sparren ook graag over verschillende IT-rollen met onze klanten en kandidaten. Zo kunnen wij makkelijker de beste match of opdracht voor jou vinden!

Al sinds 2007 weten wij verschillende plaatsingen te realiseren bij verschillende opdrachtgevers. Wil jij meer weten over de mogelijkheden binnen WIBA IT? Dan kun je het beste direct contact opnemen met onze accountmanagers via 010 899 0108 of stuur een mail naar sales@wiba-it.nl. Je kunt ook je vragen hieronder stellen.


    Door hieronder op verzenden te klikken, geef je toestemming aan WIBA IT om de hierboven ingediende persoonlijke informatie op te slaan en te verwerken om je van de gevraagde inhoud te voorzien.