◄ Terug naar het overzicht

SR. Servicedeskmedewerker (gesloten)

Introductie

Voor onze eindklant in Amsterdam zoeken wij een Senior Servicedeskmedewerker.

Start: Z.s.m.
Inzet: Fulltime
Duur: 3 maanden met optie op verlenging


Functie

Voor onze klant in Amsterdam zijn wij opzoek naar een SR. Servicedesk Medewerker. Je bent proactief wanneer het gaat om het oppakken van complexe ICT zaken of storingen. Dagelijks lever je een belangrijke bijdrage aan de klanttevredenheid. Je bent in staat problemen snel te doorgronden en op te lossen, en je kan goed prioriteiten te stellen. Je werkt samen met collega's van andere afdelingen en je zal ook moeten schakelen met leveranciers. Je bent vooral bezig met 1e lijns servicedesk vragen die binnenkomen via JIRA en je staat klanten telefonisch te woord.


Vereisten

  • Minimaal 5 jaar ervaring als Servicedesk Medewerker
  • ITIL Foundations Certificaat V3
  • Je hebt gewerkt met Apple en bent bij voorkeur gecertificeerd in macOS Support Essentials 
  • Ervaring met call registratiesysteem JIRA
  • Je bent gewend om alles volledig vast te leggen 
  • Je hebt geen vakantie gepland tussen half juni en eind september en je bent voor 40 uur beschikbaar